Известие

Collapse
No announcement yet.

Дискове BREMBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nkn66
    Първоначално публикувано от DeX
    Първоначално публикувано от nkn66
    А има ли ефект, като се сменат само дисковете
    И къде ги гледа, шото и аз искам да си взема такива.
    Ефект определено има и то доста голям при резки спирания с висока скорост - спирачния ефект е равномерен и постоянен. Не е само в първия момент и после педала да се вдървява, обаче няма да се разминеш само с дискове щото за нарязани и дупчени дискове си трябват скосени накладки. Обикновенните се натрошават от дупките и резките по диска. Аз примерно съм с високотемпературни накладки и когато са студени спират много умряло, но загреят ли направо чупят врат.
    Колега разкажи какво точно си слагал, колко пари и от къде! Щото моя дзвер, като му пусно турбината спиране нема, плъзга се по асфалта все едно съм на лед и едни такива сприрачки ше са ми много от полза за животеца. МЕРСИ предварително за инфото
    Ми мойте не им знам марката щото ми ги донесоха. Иначе ги платих доста солено някъде около 800 ми излязоха с накладките. Иначе до колкото виждам и в БГ се намират рязани и дупчени дискове. Въпрос вече е колко са качественни. По скоро Бобо да обясни за неговите щото може да се намерят в тук. А това за накладките е много вярно ... не е толкова от значение какъв е диска важна е накладката. Щото аз преди като бях със оригиналните дискове за 1 месец смених 2 комплекта предни накладки и всичките спираха различно. На края взех някакви побългарени такива безмаркови ама продавача каза, че са много добри и найстина беше така .... вярно цапаха джантите ама и спираха много добре. А пък смяната на дисковете при мен беше провокирана от това, че спирам много рязко и със висока скорост и като загреят дисковете (оригиналните) и накладките спирачния ефект намаляваше значително докато сега този проблем го няма. Единственно трябва да свикнеш с ритмичното престъгрване което се чува като резките по диска минават през накладката (то се чува само на отворен прозорец така че, не е болка за умиране)
    Alfa Romeo Stelvio 2.0T
    Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nkn66
      Е да де колега и аз за тва говора и точно затова искам колегата да обясни малко по- подробно за тея спирачки. Ти на твойта с кви спирачки си?
      иам тема по въпроса бе ето ти две снимки
      http://turbodelta.alfaromeo-bg.com/N...ture%20075.jpg
      http://turbodelta.alfaromeo-bg.com/N...ture%20083.jpg

      Comment


      • #18
        а от каква кола са тия апарати
        Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от IXIBIT
          а от каква кола са тия апарати
          германска ма поне не е голф

          Comment


          • #20
            Дискове

            При появата на неравномерно спиране/тегли на ляво/ от висока скорост мое ли да се каже , че дисковете са заминали като качество на метала? Дебелината им е в допуск.
            Накладките нови не цапат /марка неизвестна/ те ли да са главния виновник
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #21
              По-скоро спирачният апарат задържа
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment

              Working...
              X